april 23 2019

Swedese Online Brand Store lanseras

Nu lanserar vi vår egen e-handel, Swedese Online Brand Store, på webbadressen shop.swedese.se.

I den nya e-handeln finns ett urval av vårt sortiment; populära produkter och favoriter från Swedese. Här finns den välkända fåtöljen Lamino med familj, soffbordet Flower Mono, ikoniska klädhängaren Tree, men också klassikern i trädgårdsstolen Desirée och den prisbelönta pallen Spin.

E-handelssatsningen är ett naturligt steg i utvecklingen för Swedese.

– Swedese väljer att etablera sig med e-handelsbutik för att vi vill vara där kunderna är. Våra kunder vill ha rätt information och kunskap, så att de kan genomföra välinformerade och hållbara köp. I våra kunders vardag är det kunden själv som bestämmer när, var och hur man informerar sig och köper. För oss på Swedese är förändringen och utvecklingen i våra kunders beteende en drivkraft som hjälper oss att hitta nya lösningar till exempel e-handel, säger Sonnie Byrling, VD på Swedese.

Att tillverkaren också säljer sina produkter i en egen e-handel blir allt mer vanligt och har flera fördelar för kunden. Produkterna som säljs i Swedese Online Brand Store finns alltid på lager för snabb och fri frakt med hemleverans och vår kundtjänst är experter på  våra produkter.

På sikt är också planen att släppa e-handelsunika produkter, som bara går att att köpa i Swedese Online Brand Store.

Besök Swedese Online Brand Store på shop.swedese.se.